Získaná ocenění HORNBACHU v průběhu let:
Společnost HORNBACH už mnohokrát dokázala, že je ve svém oboru průkopníkem. Jako první otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003), do kterého mohou přijít zákazníci autem až k regálům a naložit si výrobky přímo do auta.
Středobodem zájmu společnosti HORNBACH je zákazník, který realizuje své projekty s většími vizemi. Společnost se ho snaží upoutat pomocí dokonalé souhry tří faktorů:
- výběru,
- ceny a
- poradenství.
Samozřejmostí je proto digitalizace formou online poradců, včetně videonávodů na domovské stránce a e-shopu, který je dostupný ve všech zemích s působností HORNBACHU. Na prodejnách je pro zákazníky k dispozici bezplatná wifi a také nové zákaznické počítače, na kterých si mohou přímo v prodejně udělat průzkum a cenové srovnání produktů nebo si vybrané zboží objednat v e-shopu s dopravou přímo domů.
Kromě svých zákazníků HORNBACH nezapomíná ani na ochranu životního prostředí. Už od svých začátků klade velký důraz na to, aby spolupracoval s dodavateli, kteří dodržují přísné směrnice týkající se ochrany životního prostředí a udržitelnosti.
V roce 2007 získal jako první mezinárodní obchodní řetězec uznávaný certifikát FSC® pro obchodní řetězce. Logo FSC spotřebiteli signalizuje, že nabízí pouze produkty z dřeva, které pocházejí z udržitelného využívání lesa nebo jsou šetrné vůči lesům.
Díky inovativnosti, orientaci na potřeby zákazníků, společenské odpovědnosti, ochraně životního prostředí a zdraví svých zákazníků získala společnost HORNBACH v České republice už několik ocenění.
Vážíme si každého ocenění a považujeme ho za zavazující v našem budoucím pokroku. Tyto výsledky jsou odrazem spokojenosti našich zákazníků a kvality našich služeb. Právě na ně klademe důraz a naší prioritou je jejich neustálé zlepšování,“
říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti HORNBACH pro Českou republiku a Slovensko.
Nejrychlejší český e-shop
Experti na rychlost z pagespeed.cz od roku 2023 testují rychlost největších českých e-shopů.
Na rychlosti webu záleží. Na rychlosti e-shopu o to víc.
Hranice lidské mysli pro rozpoznání okamžité reakce uživatelského rozhraní leží na nízkých stovkách milisekund. Většina dnešních webů ji při načítání, ani reakci uživatelského rozhraní pokořit nezvládne, ale každé zlepšení se počítá a může se projevit v důležitých ukazatelích.
Jak sami uvádějí: "Rychlost je naše mise. PageSpeed.cz jsme založili, abychom lidem zpříjemnili používání webů prostřednictvím rychlosti." Jsme velice rádi, že můžeme být tohoto testování součástí, protože - jak ukazují průzkumy - rychlost webu je jedna z klíčových vlastností jak neztrácet, udržet a získávat nové zákazníky.
Na rychlosti našeho webu si dáváme záležet a proto se v testu rychlosti držíme vždy na vyšších pozicích - viz udělená ocenění.
Mastercard Obchodník roku
Mastercard Obchodník roku je ocenění nejlepších obchodníků ve třinácti kategoriích maloobchodu, které se v Česku vyhlašuje od roku 2002. Vítěze v jednotlivých kategoriích určuje nezávislá výzkumná agentura GfK Czech na základě výsledků rozsáhlého průzkumu veřejného mínění na vzorku 2 000 respondentů z celé České republiky. Mezi hodnocené parametry patří spontánní jmenování prodejny, míra loajality zákazníků k prodejně a důvěra v ni. V kategorii Mastercard Obchodník pro dům, zahradu a chovatele společnost HORNBACH získala první místo v letech 2017 a 2018. Na druhém místě se umístila čtyřikrát, a to v letech 2014, 2015, 2016 a 2020. V roce 2013 HORNBACH získal třetí místo v této kategorii.
Superbrands Česko
Superbrands je nejuznávanějším celosvětově fungujícím programem hodnocení značek a v České republice působí od roku 2013. Pečeť kvality Superbrands odráží sílu značek a její schopnost posouvat hranice, inovovat a neustále pokračovat. Společnosti se do výběru nemohou nominovat nebo přihlásit. Vítězné značky se hodnotí podle prestiže, inovativnosti a povědomí o značce na českém trhu. Pečeť Superbrands získají pouze značky s výjimečnou pověstí – zákazníci si s nimi vždy spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Na základě spotřebitelského výzkumu, v němž hodnotí sami zákazníci, získala společnost HORNBACH v Česku toto prestižní ocenění už čtyřikrát, a to v letech 2013, 2014, 2019 a 2023.
Nejdůvěryhodnější značka
Zahraniční i tuzemské průzkumy ukazují, že při nákupu hraje jednu z nejdůležitějších rolí důvěra ve značku. Proto se společnost Atoz Marketing Services rozhodla spustit program, který bude na základě rozsáhlého průzkumu mezi spotřebiteli vybírat a oceňovat značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují. V rozsáhlém celonárodním průzkumu tak tisíce českých spotřebitelů hodnotí, kterým značkám nejvíce důvěřují. V každé kategorii vítězí jen jedna nejdůvěryhodnější značka. A v letech 2019 a 2020 v kategorii Hobbymarkety toto ocenění získal HORNBACH.