Bez aplikace a internetu to nepůjde
Propojení inteligentního systému GARDENA
Proč používat GARDENA smart aplikaci?
• Inteligence – GARDENA smart aplikace nabízí inteligentní zavlažování, šetří váš čas a prospívá vaší zahradě.
• Relaxace – okamžitě vás osvobodí od zavlažovacích povinností.
• Spolehlivost – průvodce vás povede k nejlepšímu zavlažovacímu programu krok za krokem.
• Životní prostředí – vašim rostlinám vždy poskytne ideální množství vody, které potřebují ke své prosperitě.
• Úspora – šetříte vodu, a tím i vlastní výdaje.
Nezapomeňte zazimovat
Nezapomeňte v zimě včas uložit zařízení GARDENA smart system, abyste je ochránili před poškozením mrazem. Ale nebojte se. Díky integrovanému teplotnímu čidlu odešle smart Water Control při teplotě 5 °C automaticky příslušnou zprávu do aplikace a také vám ji připomene.
Tipy a triky
Smart zavlažovací počítač předělá také stávající (starší) zavlažovací systémy na smart.
• Stávající řízení zavlažování jednoduše vyměňte za smart řízení a smart gateway.
• Funguje s téměř všemi běžnými 24V zavlažovacím ventily, ne pouze s ventily GARDENA.
• Do GARDENA smart systemu můžete zapojit také zavlažovací systémy jiných značek a řídit je chytře.
A kdo vlastně zavlažování řídí?
Vaše zahrada má žízeň, i když jste na cestách nebo spíte. Na ideální zavlažování vašich rostlin jsou tu naštěstí zavlažovací počítače GARDENA, které lze připojit přímo na vodovodní kohoutek. Vy rozhodnete, co se bude v zahradě zavlažovat a také kdy, jak dlouho a jak často.
Pak za vás převezme řízení zavlažovací počítač. Zavlažovací počítače lze používat společně se zavlažovači, s Micro-Drip-systemem nebo malým Sprinklersystemem.
Co je to automatické řízení zavlažování?
Využijte všechny možnosti
Tipy a triky
GARDENA smart system nabízí více než jen chytré výrobky k zavlažování a péči o trávník. Smart aplikace se neustále rozšiřuje a pomáhá při optimální péči o zahradu, např. knihovnou, která obsahuje více než 2000 rostlin, zohledněním dat o počasí a dat ze senzoru při zavlažování nebo užitečnými tipy týkajícími se všeho kolem zahrady.
Jak zjistím číslo výrobku a sériové číslo své robotické sekačky GARDENA?
Devítimístné číslo výrobku (PNC), které je nutné především pro registraci výrobku, najdete na typovém štítku robotické sekačky (příklad čísla výrobku: 966969701).
Jak se GARDENA brána sama aktualizuje?
Brána se aktualizuje automaticky, jakmile je k dispozici aktualizace. V aplikaci smart se zobrazí zpráva, kterou musíte odsouhlasit. Vezměte prosím na vědomí, že odmítnutí aktualizace může dlouhodobě ovlivnit funkčnost vašeho systému GARDENA smart. Doporučujeme, abyste svá chytrá zařízení vždy aktualizovali.
Jak chytrý snímač aktualizuje svůj software?
Prostřednictvím definovaných intervalů měření jsou pravidelně dotazovány měřené faktory prostředí a údaje jsou odpovídajícím způsobem aktualizovány.
Kde by mělo být místo instalace zahradních čerpadel, automatických domácích vodních čerpadel a vodáren od společnosti GARDENA?
Tato čerpadla nesmí být vystavena dešti. Místo instalace musí být suché, čisté a odolné proti mrazu. Musí být zajištěno dostatečné větrání.
Jaký je minimální požadovaný tlak?
Aby mohl rozdělovač bezpečně pokračovat ve spínání, je nutný provozní tlak alespoň 2,5 baru.
Jak chytrý senzor měří vlhkost?
Vlhkost půdy se měří speciální měřicí metodou. Hrot senzoru se po definovanou dobu zahřívá a poté se určí křivka ochlazování. Na základě těchto údajů se určí vlhkost půdy.
Jaká je záruka na výrobky GARDENA?
GARDENA poskytuje na všechny výrobky GARDENA záruku po dobu 24 měsíců, která odpovídá stavu techniky v době nákupu, s přihlédnutím k zamýšlenému použití. Na několik výrobků je poskytována individuálně delší záruka, která je pak doložena na příslušném prodejním obalu.
Na veškeré zahradní nářadí combisystem, drobné nářadí a ručně ovládané nůžky (zahradní, na větve, na živý plot a na trávu) zakoupené v Evropě po 1. 6. 2005 je záruční doba 25 let, pokud bylo nářadí používáno výhradně pro soukromé účely.Na zpoplatněné náhradní díly, jakož i na zpoplatněné náhradní díly instalované v rámci oprav, je záruční doba 12 měsíců. U fakturovaných náhradních dodávek kompletních jednotek je záruční doba 24 měsíců.
Předpokladem pro uplatnění záruky je předložení originálního dokladu o koupi stroje, na kterém je uvedeno datum nákupu a typové označení, a předložení vadné jednotky.
Záruční servis neprodlužuje záruční dobu a neiniciuje vznik nové záruční doby. Záruční doba na náhradní díly instalované při opravě končí se záruční dobou na celý přístroj.
Záruka se neposkytuje na opotřebení způsobené provozem, zejména na lopatky, díly pro upevnění lopatek, turbíny, iluminátory, klínové a ozubené řemeny, oběžná kola, vzduchové filtry, zapalovací svíčky a na následky nesprávného používání, zejména při nedodržení návodu k použití a údržbě.
Záruka rovněž zaniká v případě oprav nebo změn konstrukce provedených zákazníkem bez oprávnění a v případě použití neoriginálních náhradních dílů GARDENA.
V případě oprávněné záruční reklamace jsme oprávněni podle našeho uvážení vadný přístroj bezplatně opravit nebo vyměnit. Na další reklamace se nevztahují.
Co je online plánovací program Moje zahrada?
Program MyGarden vás inspiruje a podporuje při navrhování a plánování vaší zahrady. Jednou z funkcí je "plánovač zavlažovacího systému od společnosti GARDENA", pomocí kterého můžete snadno naplánovat automatický zavlažovací systém pro vaši zahradu.
Svůj plán můžete kdykoli uložit. K tomu je nutná bezplatná registrace, aby mohl být váš plán uložen na serveru GARDENA. Z bezpečnostních důvodů bohužel není možné uložit plán jako místní soubor na vašem koncovém zařízení.
Pro jednoduchou realizaci plánovaného zavlažovacího systému je vytvořen nákupní seznam s požadovanými předměty. Ten lze také vytisknout. Máte-li další dotazy k ovládání aplikace, podívejte se na
V případě technických potíží upozorňujeme: Aplikace "Moje zahrada" byla realizována v prostředí MacromediaFlash. Aby vše fungovalo bez problémů, doporučujeme aktualizovat jak FlashPlayer, tak prohlížeč (např. Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera) na nejnovější verzi. Bezplatné aktualizace těchto programů jsou k dispozici na internetu.
Můj zavlažovací počítač lze zapnout a vypnout pouze ručně, proč?
Zkušenosti ukázaly, že je připojen dešťový nebo vlhkostní senzor nebo alespoň propojovací kabel pro senzor, který blokuje automatické programy kvůli zkratu. Chcete-li to ověřit, odpojte připojovací kabel od zavlažovacího počítače a spusťte automatický program.
Jaký olej a v jakém množství je potřeba pro benzínové sekačky GARDENA?
Do motoru se nalije přibližně 0,6 l motorového oleje (SAE 30).
Co se stane, když robotická sekačka GARDENA narazí do stromů nebo jiných objektů?
Robotická sekačka se jemně dotkne stromu/objektu, couvne a změní směr. Citlivé překážky a překážky nižší než 15 cm lze snadno ochránit obtočením ohraničujícího drátu kolem této překážky. Tím sekačku zastavíte dříve, než dojde ke kolizi, a otočíte ji.
Jak dlouho potřebuje robotická sekačka GARDENA k posekání trávníku?
Principem robotické sekačky GARDENA je nepřetržité sekání trávníku, takže trávník je vždy čerstvě posekaný. Otázka "Jak dlouho trvá posekání trávníku?" závisí na velikosti a složitosti trávníku. Například u trávníku o rozloze 300 m² stačí sekačce provozní doba přibližně 10 h denně. Během této doby se sekačka sama rozhodne, kdy bude sekat nebo nabíjet. Například můžete naprogramovat dva časy spuštění a zastavení: 7:00-12:00 a 15:00-20:00. Další příklady najdete v návodu k obsluze nebo na domovské stránce společnosti GARDENA.