Možnosti vrácení zboží
Seznamte se s možnostmi vrácení zboží zakoupeného v e-shopu a v prodejnách HORNBACH. Zboží u nás můžete vrátit až do 28 dnů po jeho obdržení nebo zakoupení v prodejně!
Vrácení zboží zakoupeného v e-shopu
Téměř veškeré zboží u nás můžete vrátit během dvacetiosmidenní lhůty. Zboží nám tak můžete zaslat zpět i v dalších 14 dnech po uplynutí 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zboží je možné vrátit i v některé z prodejen HORNBACH.
Podmínky vrácení zboží z e-shopu do 28 dnů:
- Zboží musí být nepoužité a nepoškozené.
- Zboží musí být vráceno úplné a v originálním balení s dodacím listem.
- U zboží nesmí být vyloučeno právo na odstoupení od smlouvy (viz článek 3 všeobecných obchodních podmínek - sdělení vůči spotřebitelům).
Stejné podmínky vrácení zboží platí i pro podnikatele.
Více informací se dozvíte v našich všeobecných obchodních podmínkách:
Vrácení zboží zakoupeného v prodejně
I při nákupu v prodejnách máte možnost vrátit nebo vyměnit zboží do 28 dnů ode dne zakoupení.
Při vrácení zboží je třeba předložit:
- Nepoškozené zboží v nepoškozeném a neporušeném originálním obalu.
- Potvrzení o koupi zboží.
- Související dokumenty, obdržené se zbožím (záruční podmínky, návody k použití apod.).
- Veškeré případné příslušenství, dodané se zbožím.
Pamatujte
Ne na všechno zboží se vztahuje možnost vrácení či výměny. Výjimkou jsou například živá zvířata, rostliny, nebalená krmiva, zboží podléhající rychlé zkáze, cenově zvýhodněné zboží, zboží na zakázku nebo zboží vyrobené nebo upravené dle individuálních instrukcí zákazníka.
Více informací se dozvíte v našich všeobecných obchodních podmínkách:
Nejčastější otázky k vracení zboží a reklamaci
Jak dlouho mohu vrátit zboží objednané v HORNBACHu?
U nás můžete objednané zboží vrátit do 28 dnů po jeho obdržení! Podrobnosti si můžete znovu přečíst v dalším textu.
Jak mohu vrátit objednané zboží i bez závady?
V HORNBACHu máte rozsáhlá práva na vrácení online objednaného zboží, které je nepoužité, nepoškozené, úplné a v originálním balení (dle čl. 13 VOP):
- S dokladem o vrácení podejte zboží u přepravce, který je na dokladu uveden, a zašlete ho zpět. Už nemáte žádný po ruce? Najdete ho v potvrzení Vaší objednávky ve sledování zásilky (odkaz Vrátit zboží) nebo zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz. Rádi vám zašleme další.
- Neskladné zboží? Ohlaste se u nás telefonicky na čísle 251 060 060 nebo emailem na adresu onlineshop@hornbach.cz – dohodneme si s vámi termín a zboží necháme u vás vyzvednout.
- Zboží odevzdejte s fakturou přímo ve své prodejně HORNBACH a my vám vrátíme veškeré peněžní prostředky na naší pokladně.
Jak mohu reklamovat rozbité zboží během záruční lhůty?
- K uplatnění reklamace výrobků zakoupených v internetovém obchodě, kontaktujte naši zákaznickou linku, telefonicky 251 060 060 nebo emailem: onlineshop@hornbach.cz, kde Vám naši kolegové pomohou s jejím vyřízením.
- Jestliže budete reklamovat online zakoupené zboží ve své prodejně HORNBACH, nejdříve si ověříme, zda můžeme vadný výrobek opravit. Není-li to možné, dostanete od nás samozřejmě své peníze zpět a můžete zakoupit kompletní nové zboží.
Jak mohu vrátit upravené zboží?
Zboží, které bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (např. zboží upravené na míru) není možné vrátit.
Mohu zboží, které jsem zakoupil(a) v prodejně, vrátit také prostřednictvím internetového obchodu?
Ne, bohužel to nejde. Vrácení zboží zakoupeného v prodejně je možné výhradně v prodejně.
Svůj doklad o vrácení už nemohu najít. Co teď?
Reklamovat zboží je možné i s náhradním dokladem, který vám rádi zašleme. Zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu onlineshop@hornbach.cz.
Vrátit zboží je bohužel možné pouze s originálním dokladem, se kterým bylo zboží pořízeno.