U nás můžete objednané zboží vrátit do 28 dnů po jeho obdržení! Podrobnosti si můžete znovu přečíst v dalším textu.


V HORNBACHu máte rozsáhlá práva na vrácení online objednaného zboží, které je nepoužité, nepoškozené, úplné a v originálním balení (dle čl. 13 VOP):

  • S dokladem o vrácení podejte zboží u přepravce, který je na dokladu uveden, a zašlete ho zpět. Už nemáte žádný po ruce? Najdete ho v potvrzení Vaší objednávky ve sledování zásilky (odkaz Vrátit zboží) nebo zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu Rádi vám zašleme další.
  • Neskladné zboží? Ohlaste se u nás telefonicky na čísle 251 060 060 nebo emailem na adresu – dohodneme si s vámi termín a zboží necháme u vás vyzvednout.
  • Zboží odevzdejte s fakturou přímo ve své prodejně HORNBACH a my vám vrátíme veškeré peněžní prostředky na naší pokladně.




  • K uplatnění reklamace výrobků zakoupených v internetovém obchodě, kontaktujte naši zákaznickou linku, telefonicky 251 060 060 nebo emailem: , kde Vám naši kolegové pomohou s jejím vyřízením.
  • Jestliže budete reklamovat online zakoupené zboží ve své prodejně HORNBACH, nejdříve si ověříme, zda můžeme vadný výrobek opravit. Není-li to možné, dostanete od nás samozřejmě své peníze zpět a můžete zakoupit kompletní nové zboží.



Zboží, které bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (např. zboží upravené na míru) není možné vrátit.


Ne, bohužel to nejde. Vrácení zboží zakoupeného v prodejně je možné výhradně v prodejně.


Reklamovat zboží je možné i s náhradním dokladem, který vám rádi zašleme. Zavolejte prostě na číslo 251 060 060 nebo napište e-mail na adresu

Vrátit zboží je bohužel možné pouze s originálním dokladem, se kterým bylo zboží pořízeno.