Dotazy k prodloužené záruce trvale nízkých cen HORNBACH
Co je prodloužená záruka trvale nízkých cen HORNBACH?
To že HORNBACH garantuje trvale nízké ceny, není žádná novinka. Proto jsme pokročili ještě o jeden krok dál a nabízíme trvale nízké ceny i zpětně po nákupu. Nově tedy platí záruka trvale nízkých cen i na již zakoupené zboží.
To znamená, že pokud se výrobek v HORNBACHu do 30 dnů od data nákupu zlevní, vrátíme vám rozdíl cen na váš zákaznický účet HORNBACH.
Abyste se mohli prodloužené záruky trvale nízkých cen zúčastnit, stačí si vytvořit zákaznický účet, zadat váš nákup a v případě snížení ceny do 30 dnů vám cenový rozdíl vrátíme ve formě kreditu přímo na váš zákaznický účet.
Odprodeje a výprodeje nejsou do prodloužené záruky trvale nízkých cen zahrnuty.
On-line objednávky přes zákaznický účet HORNBACH jsou zadávány automaticky.
Základem je váš zákaznický účet, ve kterém jsou přehledně uvedeny všechny vaše nákupy, a to nejen z e-shopu, ale i z kamenných prodejen.
Co je to kredit a jak funguje prodloužená záruka trvale nízkých cen HORNBACH?
Pokud dojde u zakoupeného výrobku do 30 dní od jeho zakoupení v HORNBACHu ke snížení ceny, obdržíte po uplynutí této doby rozdíl cen jako kredit na váš zákaznický účet HORNBACH. Tento kredit bude platit i tehdy, pokud by došlo k opětovnému navýšení ceny u daného výrobku. V případě, že dojde v rámci této doby k několika snížením ceny, bude platit nejnižší cena.
Objednávky, které jsou vytvářeny přes zákaznický účet registrovaný v prodejně HORNBACH, a také objednávky, které jsou prováděny přes zákaznický účet registrovaný v e-shopu HORNBACH, se automaticky účastní prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH.
Své účtenky z prodejny můžete propojit jako takzvanou e-účtenku se svým zákaznickým účtem. Učiníte-li tak maximálně do 30 dní od nákupu, budou účtenky zahrnuty do prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH.
Výši svého kreditu najdete ve svém zákaznickém účtu HORNBACH v sekci „Můj kredit“. Kliknutím na tlačítko „Aktivovat kredit“ vložíte tento kredit do nákupního košíku. Kredit bude automaticky zaúčtován při vašem dalším nákupu on-line.
Svůj kredit si můžete samozřejmě také uplatnit v prodejně. Za tímto účelem kontaktujte prosím hlavní informace. Zde si můžete nechat vystavit svoji dárkovou kartu nebo si nechat kredit rovnou zaúčtovat do svého dalšího nákupu.
Jak mohu využít prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH?
K využití potřebujete zákaznický účet HORNBACH v českém e-shopu. Pokud ho ještě nemáte, můžete se bezplatně zaregistrovat zde.
Zboží z on-line objednávek a zboží z objednávek, které vám byly vytvořeny v prodejně HORNBACH, spadá automaticky do prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH, pokud jste objednávky registrovali ve svém zákaznickém účtu.
Aby se prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH mohly zúčastnit také výrobky zakoupené v prodejně HORNBACH, musíte zadat svoji účtenku do svého zákaznického účtu HORNBACH pod „Moje nákupy“.
Účast na prodloužené záruce trvale nízkých cen platí pro elektronické účtenky z českých prodejen HORNBACH.
Kdo může uplatnit prodlouženou záruku trvale nízkých cen HORNBACH?
Prodloužená záruka trvale nízkých cen HORNBACH platí pro všechny majitele českých zákaznických účtů HORNBACH.
Jak dlouho platí prodloužená záruka trvale nízkých cen HORNBACH?
Doba začíná běžet pro každý výrobek v den po jeho zakoupení nebo po přidání do objednávky a platí 30 dní.
Jsou určité výrobky z prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH vyloučeny?
Z prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH jsou vyloučeny ty výrobky, které jsou zlevněny v rámci odprodeje (výrobky označené jako „výprodej“).
Dále nejsou do prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH zahrnuty výrobky podléhající pevné ceně: zálohy a přepravní služby, a dále veškeré další služby a/nebo práce nabízené a/nebo zprostředkovávané firmou HORNBACH.
Jak poznám, že byla snížena cena výrobku, který jsem si zakoupil/a v prodejně?
Pokud došlo ke zlevnění výrobku, který jste si zakoupil/a v rámci doby prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH, budeme vás o tom informovat e-mailem na adresu uloženou v zákaznickém účtu HORNBACH.
Dále je tato informace uvedena ve vašem zákaznickém účtu HORNBACH v sekci „Můj kredit“.
Kdy obdržím svůj kredit?
Kalkulace kreditu proběhne 30 dní od data nákupu. Předpokladem pro obdržení kreditu je stávající faktura. Pokud by byla doba do vystavení faktury občas delší než 30 dní, obdržíte svůj kredit krátce po faktuře.
Kdy a kde si mohu svůj kredit ze záruky trvale nízkých cen HORNBACH prohlédnout?
Svůj aktuální kredit si můžete prohlédnout ve svém zákaznickém účtu HORNBACH. V sekci „Můj kredit“ je uveden přehledný rozpis kreditu na úrovni výrobku a také celková částka. Zde také uvidíte informaci v případě snížení ceny do 30 dní od nákupu.
Současně obdržíte na svoji e-mailovou adresu uloženou v zákaznickém účtu HORNBACH příslušný e-mail.
Jak si mohu svůj kredit nechat proplatit?
Svůj kredit naleznete ve svém zákaznickém účtu HORNBACH v sekci „Můj kredit“. Kliknutím na tlačítko „Aktivovat kredit“ se tento kredit automaticky vloží do nákupního košíku. Současně obdržíte také upravenou fakturu za nákup, ze kterého byl kredit vytvořen.
Kredit bude nyní zaúčtován při další objednávce v e-shopu HORNBACH, až provedete nějakou objednávku přes svůj zákaznický účet HORNBACH. Celková částka objednávky bude ponížena o částku tohoto kreditu.
Svůj kredit můžete samozřejmě uplatnit také v prodejně. Za tímto účelem prosím kontaktujte hlavní informace. Zde si můžete nechat vystavit dárkový poukaz nebo si nechat kredit rovnou zaúčtovat do svého dalšího nákupu.
Mohu si nechat kredit proplatit, když jsem si zboží objednal/a přes službu „Rezervovat a vyzvednout v prodejně“?
Kredit můžete uplatnit při zvoleném způsobu platby: „platba na prodejně“. Na prodejně kontaktujte hlavní informace, kde Vám vystaví poukaz ve výši Vašeho kreditu, který můžete uplatit buď okamžitě na prodejně, nebo na Váš další nákup na prodejně. Bezhotovostní platba na uplatnění kreditu pro službu „Rezervovat a vyzvednout v prodejně“ v tomto případě bohužel není možná.
Pokud chcete uplatnit Váš kredit při běžné online objednávce, nikoliv pro službu „Rezervovat a vyzvednout v prodejně“, i toto je možné.
Může můj kredit propadnout?
Neaktivovaný kredit propadá 6 měsíců po nabídce kreditu pokud nedojde k jeho aktivaci. Aktivovaný kredit ze záruky trvale nízkých cen HORNBACH propadá 6 měsíců od aktivace.
Co se stane, pokud můj kredit nebude stačit na můj další nákup?
Kredit snižuje celkovou částku vašeho nákupu, resp. vaší objednávky. Doplatek můžete uhradit jiným platebním prostředkem dle svého výběru.
Mohu si svůj kredit nechat proplatit pouze z části?
Ne, kredit musí být vždy využit v plné výši.
Výjimka: Je-li aktuální kredit vyšší než hodnota objednávky, zůstane zbývající hodnota kreditu na vašem zákaznickém účtu HORNBACH.
Mohu si svůj kredit nechat proplatit v hotovosti?
Ne. Vyplacení kreditu v hotovosti není možné.
Obdržím proplacený kredit zpět, pokud zboží vrátím?
Pokud vrátíte zboží, které bylo uhrazeno zcela nebo částečně kreditem z prodloužené záruky trvale nízkých cen HORNBACH, bude kredit opět připsán do vašeho zákaznického účtu HORNBACH.