Rezervace a vyzvednutí kurýrem Liftago
Chystáte se v e-shopu HORNBACH objednat zbývající položky z vašeho nákupního seznamu a potřebujete mít vše co nejdříve u sebe? Jednoduše si vytvořte rezervaci v e-shopu HORNBACH a pošlete si pro ni kurýra Liftago.
Zákazníci HORNBACHu mohou využít prostřednictvím aplikace Liftago služby kurýra a nechat si doručit své objednávky přesně tam, kam potřebují.
Jak spolupráce HORNBACH a Liftago funguje?
V e-shopu HORNBACH si zarezervujte produkty, které ke svému projektu potřebujete. Jediné, co vás bude omezovat je oblast, ve které je Liftago aktivní.
Podmínky
- Hmotnost objednávky nesmí být vyšší než 15 kg.
- Rozměry objednávky nesmí přesáhnout 55 x 45 x 25 (cm).
- Rezervace musí být zaplacena předem.
- Jako možnost vyzvednutí musíte zvolit: vnitřní výdej.
- Mít nainstalovanou aplikaci Liftago.
Jakmile vám přijde avízo, že je vaše rezervace připravena k vyzvednutí, otevřete si aplikaci Liftago a zvolíte možnost Kurýr. Zadáte adresu vybrané prodejny HORNBACH a adresu místa, kam chcete objednávku přivézt. Pokud potřebujete mít objednávku co nejdříve, jak to jen pojede, zvolíte si možnost expresního doručení. Dále máte na výběr z časových slotů, kdy řidič vyzvedne a doručí zásilku v daný čas.
V dalším kroku zadáte detaily, jako jsou kontaktní údaje pro vyzvednutí, doručení a poznámku pro řidiče, do které napíšete číslo HORNBACH objednávky a místo vyzvednutí. Pak už stačí jen potvrdit, objednat a při samotném doručování obdržíte SMS s informací o čase doručení, SPZ, typ auta a kontakt na řidiče.
A to všechno v aplikaci Liftago můžete sledovat live, včetně polohy řidiče. YippiejajaYippieYippieYeah!