Služby

Jak založit Profi kartu

Založit si Profi kartu HORNBACH je velmi jednoduché. Tak proč ji ještě nemáte?

Chcete si už také začít užívat výhody Profi servisu? Kontaktujte Profiporadce, který vám se vším rád pomůže. Kontakty naleznete níže. O Profi kartu si zažádejte přímo ve vaší prodejně HORNBACH.

Jak založit Profi kartu

Jak získat Profi kartu HORNBACH?

  • Smlouvu smí uzavřít pouze subjekty, které mají přidělené IČO a jiné fyzické podnikající osoby (svobodná povolání).
  • Smlouvu smí uzavřít pouze majitel, jednatel a nebo osoba s ověřenou plnou mocí.
  • Žádost o Profi kartu bude sepsána s profiporadcem ve vaší nejbližší prodejně HORNBACH. Nic nevyplňujete předem.
  • K registraci je nutné mít např. IČO, DIČ, sídlo firmy, kontaktní telefon a e-mail...

Profiporadce je na prodejně obvykle přítomen od 8:00 - 16:00 - pouze v pracovní dny. Případně se můžete obrátit na náš zákaznický servis.

Podívejte se, co spolu budeme podepisovat

Profiporadci

HORNBACH Praha - Černý Most
Jana Havlíková +420 720 832 568
E-mail: profiservis-cernymost@hornbach.com

HORNBACH Brno
Ivana Turkovičová +420 702 240 542
E-mail: profiservis-brno@hornbach.com

HORNBACH Ostrava - Svinov
Jaromír Korta +420 606 639 029
Monika Urbánková +420 702 240 635
E-mail: profiservis-ostrava@hornbach.com

HORNBACH Praha - Řepy
Marie Miková +420 702 158 714
E-mail: profiservis-repy@hornbach.com

HORNBACH Hradec Králové
Tomáš Malý +420 498 510 982
E-mail: profiservis-hradeckralove@hornbach.com

HORNBACH Olomouc
Petr Jurka +420 702 240 573
Jakub Jahn +420 724 149 929
E-mail: profiservis-olomouc@hornbach.com

HORNBACH Plzeň
Dagmar Málková +420 702 240 666
E-mail: profiservis-plzen@hornbach.com

HORNBACH Ostrava - Vítkovice
Václav Mosler +420 702 240 617
E-mail: profiservis-vitkovice@hornbach.com

HORNBACH Čestlice
Šárka Navrátilová +420 702 240 601
Monika Jurásková +420 720 821 798
E-mail: profiservis-cestlice@hornbach.com

HORNBACH Praha - Velká Chuchle
Lenka Chramostová +420 702 240 592
Karolína Vožniaková +420 720 832 491
E-mail: profiservis-chuchle@hornbach.com

V případě nepřítomnosti profiporadce se můžete obrátit na naše kolegy na zákaznickém servisu ve vaší prodejně HORNBACH, kteří vám rádi sdělí veškeré informace ohledně Profi karty HORNBACH.

Všeobecné podmínky společnosti HORNBACH BAUMARKT CS, spol. s.r.o. IČ: 47117559, se sídlem Praha 9 – Horní Počernice, Chlumecká 2398, PSČ 19800 (dále též jen „Hornbach“) pro využívání služby Hornbach „Nákup na fakturu“

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto Všeobecné podmínky pro využívání služby HORNBACH „Nákup na fakturu“ (dále jen „Podmínky“) upravují základní pravidla, která se uplatní v souvislosti s využitím služby HORNBACH „Nákup na fakturu“, jakož i práva a povinnosti v souvislosti s využitím této služby.

1.2 Podmínky tvoří nedílnou součást Žádosti o službu HORNBACH „Nákup na fakturu“ (dále jen „Žádost“). Ustanovení Žádosti mají přednost před ustanoveními Podmínek.

2. Žádost o službu HORNBACH „Nákup na fakturu“

2.1 Služba HORNBACH „Nákup na fakturu“ (dále též jen „Služba „Nákup na fakturu“) může být poskytnuta podnikatelům– právnickým osobám se sídlem na území České republiky nebo fyzickým osobám s místem podnikání na území České republiky (dále též jen „Zákazník“) za účelem umožnění nákupu zboží od společnosti Hornbach, za které Zákazník zaplatí později, a sice dle splatnosti kupní ceny za odebrané zboží, uvedené na vystaveném daňovém dokladu (faktuře) za odebrané zboží (tzv. odložená platba),nebo při čerpání zákaznických výhod v provozovnách Hornbachu v rámci jejich podnikatelské činnosti.

2.2 Služba „Nákup na fakturu“ může být umožněna pouze na základě písemné Žádosti podané Zákazníkem Hornbachu.

2.3 Zákazník nejpozději při podání Žádosti prokáže existenci oprávnění k výkonu podnikatelské činnosti na území České republiky, zejména předložením výpisu ze živnostenského rejstříku či jiné evidence nebo předložením jiného dokladu o oprávnění k podnikání. Bez splnění této podmínky nemůže být ze strany Hornbachu žádost akceptována.

2.4 Na schválení Žádosti není právní nárok. Zákazník v Žádosti uvede požadovaný finanční limit v Kč (dále jen „Limit“). Limit nemusí Hornbach schválit v plném rozsahu. Hornbach informuje Zákazníka o výsledku posouzení bonity Zákazníka a výši Limitu. K posouzení bonity bude docházet pouze, pokud požadovaný finanční limit přesáhne částku 1 Kč. Hornbach dále vystaví Zákazníkovi bez prodlení, nejpozději však do 10 pracovních dnů od přijetí Žádosti Kartu (jak je definována v odst. 2.5 níže těchto Podmínek) umožňující využívání Služby „Nákup na fakturu“ podle ustanovení čl. 3.1 (využívání Služby „Nákup na fakturu“) a 3.2 (čerpání zákaznických výhod) těchto Podmínek. V případě, že Zákazník v rámci posuzování bonity vyhoví interním hodnotícím kritériím Hornbachu, bude mu nejpozději do 10 pracovních dní uvolněn Limit.

2.5 Pro každou osobu oprávněnou pro vyzvedávání a nákup zboží (dále též „Držitel Karty“) uvedenou v Žádosti bude vystavena identifikační karta (dále jen „Karta“) a přiděleno heslo k dané kartě.

2.6 V případě vydání Karty bude Držitel Karty vyzván k převzetí Karty ve vybrané provozovně Hornbachu.

2.7 V Žádosti Zákazník uvede, zda požaduje vystavit daňový doklad po každém nákupu zboží, poskytnutí služby nebo požaduje vystavování souhrnného daňového dokladu (dále jen SDD) za uplynulý kalendářní měsíc (dále jen „Faktura“ nebo „Faktury“). Datum povinnosti přiznat daň (DPPD) pro účely kontrolního hlášení bude den uvedený na SDD, zpravidla poslední den kalendářního měsíce, v němž se odběr zboží uskutečňoval.

3. Používání Karty

3.1 Držitel Karty je zmocněn používat Kartu k identifikaci Zákazníka, na jehož účet došlo k odebrání zboží ve vybrané provozovně Hornbachu na území České republiky v rámci podnikatelské činnosti Zákazníka nebo v souvislosti s ní.

3.2 Karta dále opravňuje k čerpání zvláštních zákaznických výhod a cenových zvýhodnění z nabídky Hornbachu. Jejich přehled je k nahlédnutí zde. Strany sjednávají, že aktuální rozsah zákaznických výhod a služeb, k jejichž čerpání Karta opravňuje, je Hornbach oprávněn průběžně měnit a zejména rozšiřovat.

3.3 Držitelé Karty jsou povinni ji užívat výlučně v souladu s právními předpisy, Žádostí a těmito Podmínkami a jsou povinni zdržet se jednání, která by byla v rozporu s dobrými mravy či zásadami poctivého obchodního styku. Osoba zmocněná k jednání za Zákazníka (např. statutární orgán nebo jiný zmocněnec) bude o těchto povinnostech informovat všechny osoby oprávněné k nákupu a vyzvedání zboží uvedené v Žádosti.

3.4 Pokud byla Zákazníkovi schválena Žádost dle bodu 2.4, Držitel Karty je oprávněn k nákupu a vyzvednutí zboží s Kartou do aktuální výše stanoveného Limitu Zákazníka, kterému je Karta přiřazena. Karta může být používána k odebrání zboží v Hornbachu, vždy však max. do výše nevyčerpaného Limitu Zákazníka.

3.5 Držitel Karty bere na vědomí, že Karta není určena k použití pro nákup zboží nebo pro čerpání zákaznických slev a výhod mimo rámec podnikatelské činnosti Zákazníka. Strany sjednávají, že použití Karty Držitelem Karty při nákupu zboží nebo čerpání zákaznických slev a výhod se považuje za projev vůle potvrzující, že právní úkon je činěn v rámci podnikatelské činnosti Zákazníka s tím, že práva a povinnosti založená nákupem zboží jakož i právní vztahy související s čerpáním zákaznických slev a výhod se v plném rozsahu řídí občanským zákoníkem.

3.6 Zákazník a Držitel Karty může být při nákupu zboží za použití Karty nebo při čerpání zákaznických slev a výhod vyzván předložit Kartu na pokladně provozovny Hornbachu. Může být dále vyzván uvést své jméno a heslo ověření identity Držitele karty, resp. Zákazníka.

3.7 Zákazník a Držitel karty berou na vědomí, že Karta je vlastnictvím Hornbachu, je nepřenosná a Držitel karty není oprávněn přenechat její užívání třetí osobě, umožnit třetí osobě její použití k nákupu zboží v Hornbachu, ani sdělovat ověřovací údaje umožňující provedení transakce (nákupu). Zákazník odpovídá Hornbachu za veškeré škody a újmy, které by mu vznikly v důsledku porušení těchto povinností.

3.8 Nebude-li spolu s Kartou sděleno heslo ve správném znění, je Hornbach oprávněn v zájmu zamezení zneužití Karty a kontroly dodržování povinností vyplývajících ze Žádosti a těchto Podmínek požádat Držitele karty, resp. osobu předkládající Kartu k prokázání totožnosti. Držitel Karty, resp. osoba předkládající Kartu se zavazuje této výzvě na místě vyhovět, sdělit požadované identifikační údaje a předložit společně s Kartou platný průkaz totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas, povolení k pobytu, řidičský průkaz apod.) k nahlédnutí. V případě nevyhovění výzvě či nemožnosti prokázání totožnosti je Hornbach oprávněn odmítnout vydat zboží, které Držitel karty, resp. osoba předkládající Kartu zamýšlí odebrat od Hornbachu v rámci Služby „Nákup na fakturu“ a uzavřít kupní smlouvu/y bez úhrady kupní ceny zboží v hotovosti, příp. odmítnout poskytnutí zákaznické výhody či cenového zvýhodnění.

3.9 Hornbach nezkoumá oprávněnost transakcí (nákupů) provedených Kartou, resp. s jejím použitím. Zákazník a Držitel Karty odpovídají v plném rozsahu společně a nerozdílně za to, že Karta nebude použita v rozporu s právními předpisy nebo v rozporu s Podmínkami.

3.10 Zákazník a Držitel Karty berou na vědomí, že uzavření kupní smlouvy bez úhrady kupní ceny v hotovosti, poskytnutí cenového zvýhodnění může být Hornbachem odmítnuto v případě, kdy na straně Zákazníka existuje prodlení s úhradou peněžitých závazků vůči HORNBACHU, jakož i v případě, kdy došlo nebo v důsledku dalšího použití karty dojde k překročení Limitu Zákazníka. Hornbach je oprávněn Kartu, resp. účet Zákazníka, který obsahuje informace obsažené v Žádosti, evidenci nákupů, vystavené dodací listy a daňové doklady, jakož i závazků a pohledávek, a další informace o Zákazníkovi (dále jen „Zákaznický účet“) zablokovat.

3.11 Na základě Žádosti Zákazníka o změnu může Hornbach změnit Limit Zákazníka. Na změnu Limitu Zákazníka není právní nárok. Podmínkou pro změnu Limitu je schválení ze strany Hornbachu, které je prováděno na základě ověření bonity Zákazníka. Zvýšení limitu nebude provedeno v případě, pokud je Zákazník v prodlení s úhradou svých závazků vůči Hornbachu.

3.12 Pokud byla Zákazníkovi schválena Žádost dle bodu 2.4, a zákazník odebere zboží do Limitu jemu přiděleného, strany sjednávají, že vlastnictví zboží přechází na Zákazníka v okamžiku odběru zboží.

4. Ochrana Karty

4.1 Zákazník a Držitel karty jsou povinni chránit Kartu před poškozením, ztrátou a odcizením a počínat si tak, aby nemohlo dojít k jejímu zneužití nebo použití v rozporu se Žádostí a Podmínkami.

4.2 Držitel karty je zejména povinen uchovávat Kartu na bezpečném místě odděleně od svých osobních dokladů.

4.3 V případě ztráty či odcizení Karty je Zákazník povinen ohlásit tuto skutečnost neprodleně Hornbachu, a to oznámením telefonicky a e-mailem na kontaktních údajích zde. Na základě oznámení provede Hornbach blokaci Karty. Zákazník a Držitel Karty odpovídají společně a nerozdílně Hornbachu za veškeré škody, které vzniknou v důsledku neohlášení nebo pozdního ohlášení shora uvedených skutečností, zejména pak v důsledku zneužití Karty do doby ohlášení ztráty nebo odcizení Karty.

4.4 Zákazník je povinen oznámit Hornbachu neprodleně změnu v seznamu Držitelů karty. Nebude-li tato změna Hornbachu bezodkladně oznámena a dojde ke vzniku pohledávky Hornbachu za Zákazníkem na základě použití Karty Držitelem karty, který měl být ze seznamu vymazán, bude Zákazník povinen tuto pohledávku uhradit. Pro oznámení se použijí stejné kontaktní údaje jako v bodě 4.3.

4.5 V případě ztráty či odcizení Karty bude Držiteli karty vydána nová Karta. Hornbach je oprávněn požadovat po Zákazníkovi náhradu nákladů spojených s vydáním Karty. V případě opakované ztráty či odcizení Karty je Hornbach oprávněn vydání nové Karty odmítnout a otevřený Limit uzavřít.

5. Splácení závazku z Karty

5.1 Po skončení každého zúčtovacího období (kalendářní měsíc/den) bude Zákazníkovi zaslána Faktura, obsahující seznam transakcí (nákupů) realizovaných Kartou, včetně všech Karet přiřazených k Zákaznickému účtu, a to prostřednictvím emailu na emailovou adresu uvedenou v Žádosti. Faktura bude obsahovat náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, dále bude obsahovat datum nákupu/vyzvednutí zboží, označení provozovny, ve které k vyzvednutí došlo a jméno Držitele karty, který jménem a na účet Zákazníka nákup/vyzvednutí zboží provedl. Dále bude doklad obsahovat částku k úhradě a platební instrukce.

5.2 Zákazník je povinen uhradit peněžité závazky z nákupů s použitím Karet nejpozději ve lhůtě uvedené v Žádosti bezhotovostním převodem na bankovní účet Hornbachu.

5.3 V případě prodlení Zákazníka s úhradou závazků vůči Hornbachu zašle Hornbach Zákazníkovi upomínku ve formě e-mailové zprávy na e-mailovou adresu uvedenou v Žádosti. V případě neprovedení platby do lhůty uvedené v upomínce je Hornbach oprávněn zablokovat veškeré Karty vydané Zákazníkovi (včetně všech Karet vydaných Držitelům karet) a účet Zákazníka s okamžitou účinností pro využívání Služby „Nákup na fakturu“ zablokovat.

5.4 V případě prodlení s úhradou peněžitých závazků vůči Hornbachu je Zákazník povinen hradit Hornbachu úrok z prodlení ve výši určené právními předpisy.

5.6 V případě prodlení s úhradou peněžitých závazků vůči Hornbachu v délce přesahující 15 dnů, je Zákazník povinen hradit Hornbachu počínaje 16. dnem prodlení též smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Nárok na smluvní pokutu se započítává na náhradu škody. Hornbach je však oprávněn domáhat se případné náhrady škody i v rozsahu přesahujícím částku smluvní pokuty.

5.7 Hornbach je oprávněn postoupit pohledávku po splatnosti.

6. Reklamace

6.1 Zákazník je v případě nesouhlasu s obsahem Faktury podle čl. 5.1 Podmínek oprávněn reklamovat nesrovnalosti na Faktuře. Reklamace musí být provedena písemně a musí být Hornbachu doručena nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů od doručení Faktury Zákazníkovi.

6.2 Strany sjednávají nevyvratitelnou domněnku souhlasu Zákazníka s vydanou Fakturou, nebude-li písemná reklamace doručena Hornbachu ve lhůtě uvedené v ustanovení 6.1. Uplynutím lhůty se závazky uvedené v přehledu transakcí považují za uznané co do důvodu a výše.

6.3 Reklamace musí obsahovat přinejmenším datum transakce, reklamovanou částku a jméno Zákazníka a Držitele Karty, které se reklamace týká. K reklamaci musí být současně přiloženy dokumenty a podklady osvědčující pravdivost skutečností uvedených v reklamaci.

6.4 Zákazník je povinen vyhovět výzvě Hornbachu k předložení dalších dokumentů vztahujících se k reklamaci a tvrzením v ní obsažených, a to ve stanovené lhůtě. Nebudouli doklady včas předloženy, je Hornbach oprávněn reklamační řízení zastavit. Hornbach v tomto případě nenese odpovědnost za případnou škodu.

6.5 Podání reklamace nemá vliv na povinnosti k úhradě závazků Zákazníka realizovaných s použitím Karet. V případě vyhovění reklamace bude příslušná částka následně vrácena na účet Zákazníka, a to nejpozději do 15 (patnácti) dnů od vyřízení reklamace.

7. Povinnosti zákazníka

7.1 Zákazník se kromě jiných povinností obsažených v těchto Podmínkách zavazuje sdělovat Hornbachu bez zbytečného odkladu veškeré změny údajů uvedených v Žádosti, zejména změny v seznamu Držitelů Karet, jakož i změn kontaktních údajů.

8. Karty

8.1 Zákazník může požádat o vydání jedné či více Karet pro třetí osoby. Držitelem Karty může být fyzická osoba s místem podnikání na území české republiky nebo osoba, která je v pracovněprávním vztahu k Zákazníkovi nebo která je statutárním orgánem společnosti Zákazníka. Karta bude vydána pouze osobě uvedené v seznamu Držitelů Karet v Žádosti.

8.2 Držitel karty je oprávněn používat Kartu ke své identifikaci při nákupu zboží v provozovnách společnosti HORNBACH na území České republiky nebo k čerpání zákaznických slev a výhod s využitím Služby „Nákup na fakturu“ a to výlučně v rámci podnikatelské činnosti Zákazníka nebo v souvislosti s ní. Výslovně se stanoví, že Karta není určena k nákupu zboží či čerpání zákaznických slev a výhod pro soukromou potřebu Držitele karty nebo Zákazníka.

8.3 Podpisem Žádosti uděluje Zákazník Držiteli karty zmocnění k provádění nákupu zboží v provozovnách Hornbachu jménem Zákazníka a na jeho účet.

8.4 Opětovné vystavení Karty v případě ztráty či odcizení je možné pouze se souhlasem Zákazníka.

8.5 v případě, že Držitel karty zemře nebo je prohlášen za mrtvého, nebo dojde k zániku podmínek vyžadovaných pro vydání karty (např. odvolání Držitele karty z funkce statutárního orgánu Zákazníka, zánik pracovněprávního vztahu Držitele karty k Zákazníkovi) je Zákazník povinen bezodkladně Hornbach informovat. Hornbach pak vyškrtne tuto osobu ze seznamu Držitelů karty.

9. Porušení smluvního vztahu

9.1. Za porušení smluvního vztahu, vzniklého mezi Hornbachem a Zákazníkem na základě schválené Žádosti v souladu s těmito Podmínkami se považují následující skutečnosti:

a) prokázala se nepravdivost nebo neúplnost některého z prohlášení Zákazníka nebo Držitele karty v Žádosti, v souvislosti s podáním Žádosti nebo v jiném dokumentu předaném Hornbachu v souvislosti s uzavíráním smluvního vztahu ohledně poskytnutí Služby „Nákup na fakturu“.

b) Zákazník je v prodlení s úhradou svých závazků vůči Hornbachu, zejména pak závazku k úhradě peněžité částky více jak 20 dnů, nebo s plněním právní povinnosti uložené právním předpisem,

c) Zákazník nebo Držitel karty neoznámí Hornbachu bez zbytečného odkladu změny údajů uvedených v Žádosti.

10. Ukončení smluvního vztahu

10.1 Zákazník je oprávněn kdykoliv požádat o ukončení využívání Služby „Nákup na fakturu“ výpovědí, a to i bez uvedení důvodu. Výpověď musí být učiněna písemně a doručena Hornbachu. Zákazník může požádat o ukončení využívání Služby „Nákup na fakturu“ výpovědí ke konkrétnímu datu. Pokud tak neučiní, platí, že výpovědní doba činí 1 (jeden) pracovní týden. Výpovědní doba běží od prvního dne následujícího týdne po doručení výpovědi. Vypovězení smlouvy nemá vliv na plnění smluvních závazků vůči Hornbachu, zejména pak na úhradu kupní ceny za zboží zakoupené prostřednictvím Karty.

10.2 Hornbach je oprávněn ukončit Zákazníkovi a Držitelům karet využívání Služby „Nákup na fakturu“ výpovědí kdykoliv, a to i bez uvedení důvodu. Výpověď musí být učiněna písemně a doručena Zákazníkovi. Výpovědní doba činí 3 (tři) pracovní dny a běží od prvního dne následujícího po doručení výpovědi. Přičemž právo Hornbachu na zablokování karty zůstává nedotčeno.

10.3 Hornbach je dále oprávněn ukončit Zákazníkovi a Držitelům karet využívání Služby „Nákup na fakturu“ v případě, kdy nastalo Porušení smluvního vztahu (viz. čl. 9.1) nebov kterémkoliv z následujících případů:

a) Zákazník je v úpadku nebo úpadek hrozí,

b) na majetek Zákazníka je vedeno insolvenční řízení,

c) na majetek Zákazníka je vedena exekuce nebo výkon rozhodnutí,

d) po vydání Karty nastalo podstatné zhoršení finanční nebo majetkové situace Zákazníka, které by podle odůvodněného názoru Hornbachu mohlo ohrozit plnění závazků Zákazníka vůči Hornbachu,

e) držitel karty je zbaven způsobilosti k právním úkonům nebo je způsobilost k právním úkonům je omezena,

f) držitel karty je trestně stíhán nebo je po uzavření Smlouvy pravomocně odsouzen pro trestný čin,

g) Zákazník ztratí způsobilost k provozování podnikatelské činnosti, zejména pozbude příslušné živnostenské oprávnění nebo je mu uložen zákaz činnosti vztahující se k jeho podnikání,

h) Zákazník (právnická osoba) vstoupil do likvidace nebo bylo rozhodnuto o jeho zrušení,

i) Zákazník nebo Držitel karty odvolají nebo omezí svůj souhlas se zpracováním osobních údajů udělený při uzavření Smlouvy,

j) nastala jiná událost, která by mohla mít podle názoru Hornbachu podstatný nepříznivý vliv na schopnost Zákazníka plnit řádně a včas závazky vzniklé v souvislosti s používáním karty, zejména pokud by setrvání Hornbachu mohlo mít negativní vliv na právní postavení Hornbachu

11. Změna podmínek

11.1 Hornbach je oprávněn Podmínky kdykoliv změnit. V případě jejich změny je Hornbach povinen poskytnout Zákazníkovi a Držitelům karet předem informaci o chystané změně Podmínek, a to písemně na adresu Zákazníka (případně v rámci zaslání Faktury) a/nebo zveřejněním oznámení a nového znění Podmínek na internetové adrese www.hornbach.cz nejpozději 15 (patnáct) dnů před datem, ke kterému má změna Podmínek nabýt účinnosti.

11.2 Hornbach a Zákazník sjednávají nevyvratitelnou domněnku, že Zákazník návrh Hornbachu na změnu Podmínek sdělený formou podle předchozího odstavce přijal a jak Zákazník, tak všichni Držitelé karet byli seznámeni s jeho obsahem. Zákazník může nevrženou změnu nejpozději do data nabytí účinnosti změn Podmínek písemně odmítnout. Právo Zákazníka vypovědět smlouvu tím není dotčeno.

12. Řešení sporů a rozhodné právo

12.1 Sjednává se, že veškeré spory mezi Hornbachem na straně jedné a Zákazníkem na straně druhé vznikající ze Žádosti a v souvislosti s ní budou rozhodovány s konečnou platností u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho Řádu a Pravidel jedním rozhodcem jmenovaným předsedou Rozhodčího soudu.

12.2 Smlouva mezi Hornbachem a Zákazníkem, tyto Podmínky a právní vztahy jimi založené se řídí právním řádem České republiky.

12.3 Zákazník a Držitel karty prohlašují, že s ohledem na skutečnost, že Karta je určena pro výlučné použití v souvislosti s podnikatelskou činností Zákazníka, se na tyto Podmínky a smluvní vztah mezi Hornbachem na straně jedné a Zákazníkem a Držitelem karty na straně druhé nepoužijí ustanovení obecně závazných právních předpisů upravujících podmínky poskytování spotřebitelských úvěrů.

13. Ochrana osobních údajů

13.1 Hornbach, jakožto správce osobních údajů, zpracovává osobní údaje pro účely uzavření smlouvy a k plnění práv a povinností plynoucích z uzavřeného smluvního vztahu v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

13.3 Hornbach může podrobnosti elektronického kontaktu využít ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, za účelem šíření obchodních sdělení týkajících se vlastních produktů či služeb. Podrobnosti elektronického kontaktu lze dle předchozí věty využít pro zasílání obchodních sdělení, pokud zákazník původně toto využití neodmítl.

13.4 Zákazník, Držitel karty berou na vědomí, že Hornbach může být povinen poskytnout osobní údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení). Hornbach je dále oprávněn, bude-li to nezbytné, zpřístupnit osobní údaje k ochraně práv Hornbachu.

13.5 Další informace o zpracování osobních údajů včetně poučení o právech subjektu údajů souvisejících se zpracováním osobních údajů jsou zveřejněny na webových stránkách Hornbachu https://www.hornbach.cz/sluzby/prohlaseni-o-ochrane-udaju/.

14. Závěrečná ustanovení

14.1 Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 3. 2024.

Další podrobnosti k ProfiServisu naleznete zde: