Celkový časový rámec závisí na dostupnosti sortimentu, době potřebné k nalezení termínu a rozsahu prací. Naším cílem je samozřejmě podpořit vás v co nejrychlejší realizaci vašeho projektu.
Po objednání zaměření vás bude řemeslník co nejdříve kontaktovat a domluví si s vámi termín kontroly na místě.
Během této schůzky se zkontroluje proveditelnost, určí se požadované montážní služby a případné další materiály, které budou potřeba. Na základě těchto údajů a vybraných výrobků vám prodejna vypracuje nezávaznou celkovou cenovou nabídku, která vám bude neprodleně zaslána.
Spolupracujeme s vybranými řemeslníky po celé České republice, kteří jsou specialisty ve svém oboru. Při výběru našich smluvních partnerů dbáme na to, aby řemeslníci splňovali vysoké standardy kvality společnosti HORNBACH.
Váš projekt posoudí řemeslníci na místě. Řemeslníci tak získají přesné informace o stávajících podmínkách, aby mohli rychle realizovat váš projekt a připravit pro vás vhodnou cenovou nabídku.
Ne, nemusíte se rozhodnout okamžitě. Pokud se na zboží zeptáte v prodejně nebo telefonicky a potřebujete ještě čas na rozmyšlenou, můžete nákup dokončit i dodatečně. Více informací najdete v našich možnostech objednávání.
Naše služby pro řemeslníky se neustále rozrůstají. Neexistuje téměř žádný projekt, se kterým by vám naši řemeslníci nemohli pomoci. Podívejte se na naši stránku
Nabídka platí 4 týdny od jejího předložení. Po této době může dojít ke změně cen, a to jak u zboží, tak u montážních služeb.