Je Praha - Černý Most vaše správná prodejna?
Moje nákupní seznamy 0 Nákupní košík
HORNBACH Praha - Černý Most Otevírací doba
Chlumecká 2398
198 00 Praha - Černý Most

servis-prahacm@hornbach.com
+420 225 357 - 000
po - pá: 7:00 - 21:00 hod.
so - ne: 8:00 - 21:00 hod.
Tuto informaci jste si vytiskli dne 03.01.25 v 8:27 h. Prosím vezměte na vědomí, že kvůli náhlým pohybům cen na světových trzích se ceny na tomto výtisku mohou lišit od aktuálních cen v den nákupu v prodejnách nebo na e-shopu.
hrebik

Vytvořte si zákaznický účet a využívejte jeho výhod. Například prodlouženou záruku trvale nízkých cen.

Přehled výhod zákaznického účtu HORNBACH
Elektronická účtenka

Už žádné zdlouhavé třídění nebo sbírání papírových účtenek. Se zákaznickým účtem HORNBACH máte možnost si pokladní doklad uložit v digitální podobě jako e-účtenku. Papírovou účtenku stačí naskenovat v aplikaci HORNBACH nebo její číslo manuálně zadat do vašeho zákaznického účtu.

Takto můžete mít vždy přehled o všech svých nákupech – ať už v našem e-shopu nebo v některé z prodejen HORNBACH. Pomocí elektronické účtenky v chytrém telefonu můžete v prodejně také snadno zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat.

Nákupní seznam

Mějte přehled o všech svých nákupech - ať už v našem e-shopu, nebo v jedné z našich prodejen. Všechny produkty, které potřebujete pro svůj projekt, můžete shromáždit v nákupním seznamu. Pokud máte zákaznický účet, můžete si vytvořit i několik nákupních seznamů - pro každý projekt samostatný.

Trvalé nízké ceny i po nákupu

Pokud dojde ke snížení ceny zakoupeného výrobku do 30 dnů od nákupu u společnosti HORNBACH, obdržíte po uplynutí této lhůty rozdíl v ceně jako kredit na váš zákaznický účet. Tento kredit bude uplatněn i v případě, že se cena výrobku opět zvýší.

*Váš online nákup a online rezervace jsou automaticky zaznamenány.

28 na vrácení zboží

Co dělat v případě, že výrobek neodpovídá plánovanému projektu? Nepoužité, nepoškozené a nerozbalené zboží, které jste nakoupili online a nebo osobně v prodejně (kromě živých zvířat, rostlin, nebaleného krmiva, zboží podléhajícího rychlé zkáze, cenově zvýhodněného zboží a zboží na zakázku) můžete vyměnit nebo vrátit do 28 dnů od koupě. Stačí se u pokladny prokázat účtenkou nebo naskenovaným elektronickým dokladem.

Moje ID

Plánujete si nějaký produkt koupit znovu? Se zákaznickým účtem HORNBACH to nebude žádný problém.

  • Pokud nakupujete online pomocí svého zákaznického účtu, zboží se do něj automaticky uloží.
  • Pro uložení nákupu v prodejně stačí u pokladny naskenovat ID vašeho zákaznického účtu pomocí QR kódu, který si jednoduše zobrazíte ve vaší aplikaci HORNBACH.

Pokud to zapomenete udělat, můžete si nákup uložit dodatečně pomocí elektronické účtenky. Díky tomu máte kdykoli a kdekoli – ať už v aplikaci, na počítači zákazníka nebo doma – přehled o všech svých nákupech a můžete si konkrétní zboží jednoduše koupit znovu.

trennung abstand

  • Bezpečnost vašich údajů je pro nás velmi důležitá. Vaše data jsou u nás v bezpečí - ruku na to!

  • Využili jste našich prodloužených trvale nízkých cen a získali jste kredit? Aktivujte si ho ve svém zákaznickém účtu a použijte ho na svůj další projekt online nebo v prodejně.

  • Pokud již jste zákazníkem SMART HOME by HORNBACH, můžete přistupovat ke svému účtu SMART HOME by HORNBACH přímo přes váš zákaznický účet.

  • Vaše předchozí hodnocení jsou uložena ve vašem zákaznickém účtu, takže si je můžete kdykoli prohlédnout.

Registrace pro objednávky nutná není, nicméně tím přicházíte o možné výhody, které plynou z používání zákaznického účtu.

Nárok na kredit vám vzniká 30 dní po nákupu výrobku, jehož cena se snížila.

Jednoduše se zaregistrujte na našich stránkách a počkejte na potvrzovací email.

Žádný problém. Jednoduše zadáte e-mailovou adresu patřící k vašemu uživatelskému účtu HORNBACH a my vám obratem zašleme e-mail s odkazem ke změně vašeho hesla.

Přihlaste se do zákaznického účtu a v „Moje údaje“ změňte, co potřebujete.

ID vašeho účtu musí být naskenováno během placení na pokladně. To provede buď pokladní, nebo vy sami na samoobslužných pokladnách. Je jedno, jesli ID účtu naskenujete před, během nebo před koncem markování výrobků. Důležité je načíst ID účtu před výběrem platební metody.

Ano, funguje.

Ve vaší aplikaci HORNBACH, pokud máte založený zákaznický účet.

Okamžitě, ve výjimečných případech může dojít k menšímu zdržení.

Samozřejmě, i nadále budete dostávat klasické účtenky.

nahoru